wtorek, 4 sierpnia 2015

Wyspa Książek stoi otworem.

 Heii! ♥
Witajcie na "Wyspie Książek" - oprócz przygód i magii książek znajdziecie tu ich recenzje, książkowe TAGi a także wiele innych rzeczy związanych z literaturą.
Osoba, która zamieszkuję "Wyspę" nazywa się Olga, choć w internecie znana jest w szerszym gronie jako Sage.
Jak się domyślacie - jej największym zamiłowaniem są książki, ale w wolnym czasie kocha oglądać seriale, filmy, pisać własne historie, słuchać muzyki, spać, jeść, pić, przeglądać fanowskie strony itp.♥
Jej ulubionym kolorem jest ciemna zieleń oraz czerń. Kocha fantastykę i po nią najczęściej sięga, jeśli chodzi o książki, ale na ogół czyta wszystko. Interesuje się mitologią, a jej ulubionym stworzeniem jest wodnik, syrena lub  feniks.
Hmm, to chyba tyle.


                        WITAMY NA WYSPIE KSIĄŻEK.

KOMENTUJESZ - MOTYWUJESZ. ♥

13 komentarzy:

  1. Dobra - po pierwsze - czuj się nominowana do TAGu o okładkach, który już widziałaś na moim blogu.
    Po drugie - jeśli chodzi o wygląd mojego bloga, o który pytałaś, to w 75% robiłam sama (szablon jest bloggerowski, zwykłe simple). Tło, kolory, czcionka, układ gadżetów to moja własna, ciężka praca, a te napisy "następna recenzja, o mnie, itp, itd" 'ściągnęłam' od cudownej Gabrysi z bloga gabxreads.blogspot.com, zapraszam, zapraszam ^^ Oczywiście tylko pomysł, bo sama je robiłam i dodawałam do bloggera, żeby nie było :D
    A więc pozdrawiam i czekam na posty. W razie jakichkolwiek problemów pisz do mnie w komentarzu, z chęcią pomogę :)
    Patty z bloga pattbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na jakieś wasze posty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapowiada się bardzo ciekawie. Czekam na pierwsze posty! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze raz dziękuję za komentarz na moim blogu i miłe słowa. Czekam na twoje nowe posty. ;) Pozdrawiam

    http://asik-recenzuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę nowa blogerka :) Kochana życzę ci powodzenia w prowadzeniu bloga.
    Ja też kocham fantastykę ♥ więc pewnie będziesz mieć ciekawe książki więc będę zaglądać :)
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. O, nowy blog :) czekam na pierwsze książkowe wpisy. Życzę powodzenia i cierpliwości :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekam na pierwsze wpisy :)

    Weronika z lubieduzoczytac.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie.Na pewno będę wpadać częściej ;D

    Pozdrawiam
    blog--ksiazkoholiczki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekam więc na recenzje ;)

    http://zakurzone-stronice.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. W takim razie życzę udanego blogowania i czekam na pierwszą recenzję, bym mogła wypowiedzieć się więcej. :D
    Pozdrawiam
    A. ;)

    http://chaosmysli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Życzę weny i dużo ciekawych książek na horyzoncie :D
    Pozdrawiam
    http://mylittlebigreviews.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. No, witam kolejną osobę w blogerskim światku ;) Mam nadzieję, że szybciutko się tu zadomowisz ;)
    Nie pozostaje mi w takim razie nic innego jak czekać na pierwszą recenzję, która jak myślę, już niedługo? ;P

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdą opinię - negatywną czy pozytywną, byle szczerą.☻